maanantai 31. tammikuuta 2011

Päivän asu ja uusi kamera

Pistetäänpä pitkästä aikaa päivän asu-postaus, vaikka mitään high fashionia ei olekaan tarjolla.


Oranssi paita: Esprit, Valkoinen paita: kirppari, Farkut: Lindex,
Huivi: Avokki teki(!) joululahjaksi :)

Kamala kuva siinä mielessä, että yritän kaikin voimin pitää kameraa oikeassa kohdassa! :) Päässä on pyörinyt viime päivät pitkälti lause: "Älä tiputa kameraa, älä tiputa kameraa." Siippa sai siis uuden järkkärin, jossa on sellanen automaattiasetus, jolla tumpelompikin kuvaaja (=minä) saa hyvännäköisiä kuvia. Hän nyt tietty kikkailee sillä vaikka mitä, mutta mä nautin vaan helposta kuvaamisesta ja hyvästä kuvan laadusta. Kiinnostuneille tiedoksi, kameran merkki on Canon EOS 550D ja voin kyllä suositella järkkäriä hankkiville, mikäli minulta suosituksia kannattaa ottaa vastaan! :) Miinusta tulee kameran painosta, omat sormi/rannevoimani riittävät nippanappa kameran pitelyyn.

Kuvassa vilahtaa jo pilkahdus meidän makkaristakin! Mä tykkään tosi paljon noista pirteän keltasista seinistä, vaikka alkuun epäröinkin. Valkonen toimii minkä värin kanssa vaan ja näyttää aina hyvältä, kummaa.

Huivista on pakko sanoa sen verran, että olin puolella sanalla haaveillut kyseisestä Fifi-huivista valkoisena, yritin tehdä itsekin, vaan enpä onnistunut. Mutta avokki oli sormet ruvella sitä neulonut aina ennen kun mä heräsin. Siis kuinka hellyttävää?!

Tosi.

Pikkusisko

2 kommenttia:

  1. Kyllä hyvän kameran kanssa otetut kuvat näyttää vaan ihan huikaisevan paljon paremmilta! Mistä hankitte?

    Mulla on kauhea kuume päästä kattelemaan teille tarkemmin, kun viimeksi norkoilin vaan ovensuussa. Näyttää nimittäin NIIIIIN erilaiselta, kuin mitä ennen muuttoa. Hullua miten muutama tavara muuttaa koko huoneen.

    Isosisko

    VastaaPoista
  2. No eikö näytäkin! Kamera on vissiin Anttilasta tai Gigantista. Vahvistuksen saat sitten kun tuut meille. Tuu pian! Pian pian pian!

    VastaaPoista