sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Tähdet vinossa

Tiesittekö, että horoskoopit ovat muuttuneet? Miksi?

Vanhalta horoskooppimerkiltäni olen härkä, mutten ikinä ole tuntenut itseäni häräksi, vaan aivan selväksi oinaaksi kaikkien luonnekuvausten perusteella. Reilu viisi vuotta sitten päätin alkaa lukemaan vain oinaan horoskooppeja (niin paljon, kuin niitä ylipäätään nyt luenkin...), koska härkä vaan ei käynyt laatuun.

Ja tadaa! Uusien horoskooppien mukaan minä todella OLEN oinas! Olen siis ollut aikaani edellä. Hauskaa!

Eilen tuttavapariskunnan käydessä luettiin kaikille uusien horoskooppien luonnekuvaukset ja täytyy sanoa, että nappiin meni kaikkien muiden kohdalla, paitsi mieheni, jota en löytänyt kummastakaan, en uudesta tai vanhasta merkistään.

Niin tai näin, vanhat horoskooppimerkit siis kuulemma saa pitää, jos haluaa, mutta minä aion tästä lähdin olla avoimesti oinas. Jee!



Mukavaa sunnuntai-iltaa!

Pikkusisko

P.S. Ja Isosisko: sinä olet edelleen leijona. Ei muutu miksikään, vaikka voissa paistaisi! ;)

1 kommentti:

  1. Kai tämä huikentelevainen luonne on vaan pakko hyväksyä....

    Muistan tosiaan, kun ilmoitit, että luet enää vaan oinaan juttuja. Myönnettäköön, että ajattelin sun vaan valitsevan kermat päältä, mutta kai se nyt on uskottava; oinas mikä oinas.

    Joskaan ei se härkäpäisyyskään ihan hirveen vieraalta kuulosta...
    :)
    Isosisko

    VastaaPoista