maanantai 14. helmikuuta 2011

Ystäviä ja sisaruksia

Minulla ei ole montaa Tosiystävää.
Laatu korvaa määrän,
ajattelen.

Isosisko on Tosiystäväni.


Isosisko ei tuomitse hölmöimpiäkään ideoitani,
mutta perustelee silti mielipiteensä.

Välillä taas tartumme yhdessä tuumasta toimeen
ja ruokimme toistemme innostusta,
yhä uusilla
ja uusilla ideoilla!

Isosiskolle voi sanoa suoraan.
Tänään haluan olla yksin.
En jaksa tavata ketään.
Soitellaanko huomenna?

Isosiskolla ja minulla on telepaattinen kyky.
Kun hän on soittamassa minulle,
olen juuri lähettämässä tekstiviestiä hänelle.





Emme kuitenkaan ole samanlaisia.
Isosisko pohdiskelee ja harkitsee,
minä syöksyn suinpäin uusiin haasteisiin.
Mutta kun puhutaan elämänarvoista ja asenteista,
puhumme täysin samaa kieltä.

Kiitos siis sisko ja ystävä,
että pidämme blogia,
tapaamme usein,
nauramme yhdessä
ja kasvamme yhteen.



Kaunista ystävänpäivää kaikille!

Pikkusisko

1 kommentti:

  1. Isomies joutui tarkistamaan, mistä johtui hillitön nyyhkintä olohuoneessa: kiitos rakas sisko ja ihana ystävä tästä tekstistä!
    Olet minulle niin tärkeä.
    Isosisko

    VastaaPoista