sunnuntai 15. elokuuta 2010

Pikkusisko juhlatuulella

Olen erilainen juhlija. Arvostan enemmän raikasta vettä kuin huumaavia juomia. Arvostan myös sitä, että juhlat alkavat aikaisin ja pääsen hyvissä ajoin nukkumaan, omaan sänkyyni. Arvostan sitä, että kanssani juhlii ihmisiä, jotka jakavat saman maailmankuvan kuin minä. Arvostan, ettei juhlanaposteltavista tule minulle huono olo, ei henkisesti eikä fyysistekään.

Voitte siis kuvitella, kuinka suunnattoman iloinen olin eilen litkiessäni sitruunavettä Hyvän Olon nyyttäreissä! Kaikki hyvä kulminoitui siihen saunahuoneistoon, jossa iloiset ihmiset nauroivat, lauloivat, jakoivat raikkaita ajatuksiaan ja söivät hyvin! Voi vide sitä hyvän olon määrää! (Korostan, että en siis millään tapaa paheksu alkoholin kanssa juhlijoita. Minusta oli vaan ihanaa olla "kaltaisteni" parissa!)

Ilta alkoi vihersmoothiella skoolaten ja siitä jatkettiin jouhevasti herkkupöytään, jonne jokainen juhlija oli tuonut jotain terveellistä herkkua. Voi nam! Illan parasta antia oli kuitenkin uusiin ihmisiin tutustuminen, joiden kanssa yhteydenpito ei varmasti rajoitu vain tuohon iltaan. Ihan mahtavaa!

Bileet päättyivät jo puoli kymmeneltä, jonka jälkeen olikin hyvä kömpiä kotiin nukkumaan. Olin kyllä niin täpinöissäni, että uni ei millään meinannut tulla silmään.

Miten te vietitte lauantai-illan?

-Pikkusisko-

1 kommentti: